Kia presenteert roadmap 2030: leidende rol op gebied van duurzame mobiliteit De roadmap bouwt voort op de succesvolle ‘Plan S’-strategie, die in 2020 werd aangekondigd. Met de roadmap worden nadere details bekend gemaakt over de wijze waarop Kia zijn doelstelling gaat bereiken om tevens aanbieder te worden van duurzame mobiliteitsoplossingen. Deze visie wordt ondersteund door drie belangrijke pijlers – ‘people’, ‘planet’ en ‘profit’. Op basis van deze pijlers zal Kia ernaar streven de klantwaarde te vergroten en talenten te koesteren, de CO2-uitstoot te verminderen met inachtneming van het milieu, en winst te genereren terwijl het werkt als een verantwoordelijke onderneming. Kia presenteert vier belangrijke bedrijfsdoelen voor 2030. Deze kerndoelen zijn: het versnellen van de elektrificatie en het bereiken van een jaarlijkse verkoop van 1,2 miljoen BEV’s in 2030; het verkopen van 4 miljoen voertuigen wereldwijd in 2030, waarvan 2 miljoen milieuvriendelijk; nieuwe toepassingen van ‘connected car’-mogelijkheden en technologie voor autonoom autorijden verder uitbreiden op alle nieuwe modellen én de nummer 1 worden op de wereldmarkt van PBV’s (Purpose Built Vehicles) in 2030. In de twee jaar na de lancering van de Plan S-strategie, heeft Kia zich ontwikkeld als leider op het gebied van elektrische voertuigen, en boekte het in 2021 de grootste bruto omzet en bedrijfswinst uit de geschiedenis van het bedrijf. Kia heeft als doel om dit positieve momentum in de komende jaren voort te zetten. Jaarlijkse verkoop van 4 miljoen auto’sKia heeft als doelstelling om in 2022 3,15 miljoen auto’s te verkopen en wil dat aantal tot aan 2030 hebben verhoogd tot 4 miljoen. De verkoop van milieuvriendelijke modellen (inclusief BEV’s, plug-in hybrides (PHEV’s) en hybrides (HEV’s) is speerpunt bij de groei van het merk. Kia wil het aandeel van deze modellen, van 17 procent in de wereldwijde verkopen in 2022, laten groeien naar 52 procent in 2030. Op de belangrijkste markten met een strenge milieuwetgeving en een toenemende vraag naar EV’s – zoals Korea, Noord-Amerika, Europa en China – stelt Kia een aandeel van 78 procent voor milieuvriendelijke auto’s in 2030 ten doel. KIA modellenAls je besloten hebt hebt gekozen voor een Kia Private Lease, dan ga je snel ontdekken dat er veel te kiezen is. De Kia Picanto is de kleinste auto van het Zuid-Koreaanse merk. Als je een grotere Kia hatchback zoekt, dan is de Kia Ceed Private Lease een goede keuze. Kia Stonic Prive Lease en Kia Niro Private Lease is ook heel populair. Deze auto’s zijn een maatje groter en vallen in het Crossover segment. EV6 Als eerste dedicated elektrische auto van Kia symboliseert de EV6 de nieuwe richting van het merk, dat transformeert tot een toonaangevende aanbieder van duurzame mobiliteitsoplossingen. De baanbrekende elektrische crossover is geheel ontworpen volgens ‘Opposites United’, de nieuwe ontwerpfilosofie van Kia die staat voor een krachtige visuele identiteit met contrasterende combinaties van scherpe stilistische elementen en sculpturale vormen. De EV6 is ook de eerste Kia die is gebaseerd op het geavanceerde Electric-Global Modular Platform (E-GMP) van het merk. Dankzij dit innovatieve platform biedt de EV6 een van de ruimste interieurs in zijn klasse, een rijbereik tot 528 km* en een ultrasnelle 800V-oplaadtechnologie waarmee de accu van 10 tot 80 procent kan worden opgeladen in slechts 18 minuten.
Picanto De Kia Picanto is een stadsauto die al in 2004 is geïntroduceerd in Nederland. De Picanto is een ideale stadsauto. Hij is compact en heeft toch genoeg ruimte voor bagage en 4 passagiers. De Kia Picanto wordt voornamelijk door particulieren gereden. Het is dan ook niet verrassend dat de Kia Picanto Private Lease zo populair is. De Kia Picanto is ook een ideale startersauto. Hij levert prima prestaties voor een auto uit deze klasse en staat bekend als kwalitatief goed. Het is niet voor niets dat Kia zeven jaar garantie geeft. Met hierdoor zijn de Kia Picanto Private Lease tarieven zo aantrekkelijk. Niro Wat de Niro zo bijzonder maakt is dat hij leverbaar is als hybride, als plug-in hybride en volledig elektrisch. Hiernaast is het gewoon een kwalitatief goede ruime familieauto. De Kia Niro heeft altijd een elektromotor. De Niro Hybrid heeft een elektromotor die de benzinemotor ondersteunt om het brandstofverbruik te verlagen. De accu wordt geladen bij het remmen. De e-Niro heeft helemaal géén benzinemotor. Hij haalt al zijn energie uit een groot accupakket in de vloer onder de passagiers. Mede door het kunnen kiezen uit de verschillende aandrijvingen is Kia Niro Private Lease populair. Stonic De Kia Stonic is in 2017 gelanceerd. Het is een compacte SUV. Populaire auto’s vanwege het stoere uiterlijk van een SUV in combinatie met een aantrekkelijke prijs. Ook de Kia Stonic Private Lease prijs is relatief laag voor een auto met zoveel kwaliteiten. CEED De Kia Ceed is een auto uit het zogeheten C-segment van de markt die wordt geproduceerd en verkocht door de Zuid-Koreaanse autofabrikant Kia. Beeldschoon tot in ieder detail. De nieuwe Kia Ceed overtreft in alles. Gewoon een goeie, eerlijke auto. De Kia Ceed SW is de perfecte stationwagen voor iedereen die wat meer ruimte wil. Bovendien wordt er gebruik gemaakt van de nieuwe mild hybride technologie. Kia In 1944 startte Kia met de het maken van fietsen en motorfietsen. Gedurende de jaren zeventig is gestart met de productie van automobielen. In de jaren 80 en 90 werkten Kia en Ford samen aan verschillende modellen. Deze zijn zowel in Zuid-Korea als in andere landen geïntroduceerd. In 1998 ging Kia door de financiële crisis in Azië failliet in 1997. Na het faillissement is Kia in 1998 overgenomen door Hyundai Motor Company. Sinds de overname is een hechte samenwerking tussen Hyundai en Kia ontstaan. Ook nu nog is er volop onderlinge uitwisselingen van techniek en ontwerpen. Private LeaseKia modellen zijn met een laag maandbedrag populair in Kia Private Lease. In het private lease maandbedrag zijn de kosten inbegrepen voor: wegenbelasting, all-riskverzekering, afschrijving, reparatie en onderhoud, bandenservice, internationale pechhulp. Elektrische AutoElektrisch rijden voor consumenten wordt steeds interessanter. Niet alleen is het aanbod gegroeid, het aantal oplaadpunten is groot en elektrisch rijden wordt bijvoorbeeld door de overheid ook aantrekkelijk gemaakt. Een elektrische auto rijden wordt nu ook aantrekkelijker gemaakt voor consument. De overheid heeft subsidie vrijgemaakt om je als consument bij het aanschaffen van zo’n elektrische auto financieel te helpen. Deze subsidie is zowel beschikbaar voor een Private Lease Elektrische Auto als voor het kopen van een elektrische auto. |